poniedziałek, 25 marca 2013

Tytułem wstępu~

Jakiś czas zastanawiałam się nad założeniem bloga, aż w końcu pod wpływem impulsu stało się. Zrobiłam to. Co prawda nie jestem do końca przekonana w jakiej formie będę go prowadzić, ale myślę, że to się w najbliższym czasie jeszcze okaże. Z pewnością będę dodawała recenzję przeczytanych przez siebie książek i stosiki książek, które mam zamiar w najbliższym czasie przeczytać. 

Co do mojej osoby... 
Mam 21 lat. Jestem zwolenniczką ebooków, a ostatnio także audiobooków. Książek w swojej domowej biblioteczce mam raczej mało, bo jestem sknerą i szkoda mi wydawać pieniądze na nowe pozycje. No, chyba, że coś mnie naprawdę zafascynuje - wtedy bez zastanowienia wydaję fortunę. Zazwyczaj kupuję książkową wersję dopiero po przeczytaniu ebooka, bo wtedy mam pewność, że dana pozycja mnie nie zawiedzie i warta jest trzymania na półce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz