czwartek, 4 lipca 2013

Stosik #1

Ponieważ właśnie zaczął się lipiec, postanowiłam, że dodam na bloga swój stosik z książkami, które zaplanowałam przeczytać w tym miesiącu. Co prawda nie będzie to taki typowy stosik jak zazwyczaj można spotkać na blogach książkowych, bo w znacznej większości czytam na czytniku. 

Najpierw książki w wersji papierowej:

(Od góry)
1. Kazuo Ishiguro - Nokturny
Książka leży na półce już ze trzy lata i czeka na dogodny moment, w którym w końcu się za nią wezmę. - zakup własny

2. John Marsden - Jutro
Dużo się nasłuchałam, więc wysłałam po nią siostrę do biblioteki publicznej. Oczywiście to był błąd - sama powinnam po nią pójść, bo teraz siostra mi ją zabrała i powiedziała, że dopóki ona jej nie przeczyta, do mnie nie trafi. Więc chyba dobrze się zapowiada. Musiało ją nieźle wciągnąć, bo ona z zasady nie czyta książek. - wypożyczone z biblioteki

3. Stephen King - Czarna Bezgwiezdna Noc
Ta książka też leży już u mnie jakiś czas. Jest to zbiór opowiadań. Przyznaję, przed sesją przeczytałam jedno z nich, ale ja do Kinga muszę mieć natchnienie, a że trzeba było skupić się na nauce, to zbiorek poszedł w odstawkę. - zakup własny

4. Stieg Larsson - Dziewczyna, która igrała z ogniem
Druga część kultowej sagi Millenium. Pierwszy pochłonęłam w dwa dni, a za ten nie mogę się zabrać. Niby zaczęłam czytać, ale ciągle coś mnie rozprasza i nie mogę się dobrze wciągnąć w fabułę. Ale mam nadzieję, że w końcu ją skończę, bo zapowiada się naprawdę ciekawie - według przeczytanych przeze mnie recenzji nawet ciekawiej niż wcześniejszy tom! - zakup własny

Książki na czytniku:



1. Michael Grant - Gone: Faza druga. Głód.
Pierwsza część mnie niesamowicie wciągnęła, mam nadzieję, że dalsze też utrzymają wysoki poziom. 

2. Colleen Houck - Klątwa Tygrysa (->recenzja)
Ile ja się o tej serii nasłuchałam... Musiałam ją w końcu zdobyć! Póki co jestem w połowie i naprawdę jestem pod wrażenie.

3. Jodi Picoult - Krucha jak lód
Jodi Picoult poznałam stosunkowo niedawno. Przeczytałam wcześniej dwie czy trzy jej książki i wszystkie wywołują u mnie silne uczucia. Autorka porusza trudne tematy i robi to fantastycznie.

4. Graham Masterton - Geniusz (->recenzja)
Do książek tego pana zabierałam się od baaardzo dawna. W końcu się przemogłam i za pomocą wyliczanki(xD) mój wybór padł na tę konkretną pozycję. Mam nadzieję, że nie będę żałować akurat tego wyboru. 


Póki co zaplanowanych na lipiec mam 8 książek, ale znając życie w międzyczasie dojdą jeszcze jakieś dodatkowe. Chciałabym przeczytać wszystkie te wymienione wyżej, ale zobaczymy jak to się ułoży. Póki co mam niezłe tempo, bo w tym miesiącu przeczytałam już dwie książki, trzecią kończę.
Życzcie powodzenia i dajcie znać, czy stosik się podoba :) To mój pierwszy raz, kiedy wstawiam coś takiego. Następny stosik planuję wstawić w przyszłym miesiącu.  

2 komentarze:

  1. Tak, polecam Jutro :) Ja sama poluję na kolejne części, bo wciąga. A co szczególnie ważne jest to coś innego, niż te kopie o tym samym :)
    Jest nawet film pierwszej części, dla porównania potem możesz obejrzeć xD
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie od razu jak skończę Klątwę Tygrysa wezmę się za Jutro :)
      Mi po przeczytaniu tekstu na okładce, o tym znikaniu dorosłych, ta książka skojarzyła się z Gone. Dlatego jestem dodatkowo ciekawa, czy to coś innego, czy właśnie w tym stylu.
      Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń