piątek, 28 czerwca 2013

High Five! - Plany czytelnicze na wakacje


HIGH FIVE! to nowa akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp...
Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami.
KLIK < Link dla zainteresowanych :)


Co prawda mam w planach na te wakacje całe mnóstwo książek (na czytniku póki co czeka już blisko 80 książek) i w związku z tym strasznie ciężko zdecydować się na jakieś pięć konkretnych (tym bardziej, że niektóre to całe serie, a nie tylko pojedyncze książki). Ale przejdźmy do rzeczy...

1. Trylogia Czasu (Czerwień Rubinu, Błękit Szafiru, Zieleń Szmaragdu) - Kerstin Gier
Przeczytałam już pierwszą część trylogii i naprawdę w najbliższych dniach chcę poznać resztę przygód Gwendolyn i Gideona. Zdecydowanie czegoś tak lekkiego i przyjemnego do czytania potrzebowałam. Ot, lekka i sypatyczna seria dla młodzieży (zaliczam się jeszcze do niej? xD)

2. Klątwa Tygrysa (Klątwa Tygrysa, Wyzwanie, Wyprawa, Przeznaczenie) - Collen Houck
Wiele słyszałam o tej serii i już od dawna mam wielką ochotę na jej przeczytanie. Poza tym totalnie oczarowała mnie piękna okładka z tygrysem. 

3. Dziewiętnaście Minut - Jodi Picoult
Po przeczytaniu kilku książek tej pani jestem pod jej ogromnym urokiem. O tej konkretnej nasłuchałam się całe mnóstwo pozytywnych opinii i już dawno miałam się za nią wziąć, a teraz, mam nadzieję, w końcu będę miała na to czas.

4. Księżniczka z lodu - Camilla Lackberg
Niedawno dostałam całą serię książek pani Lackberg i dobrze byłoby się za to wziąć, żeby się tak nie kurzyły na półce. 

5. Gone. Głód. Faza druga - Michael Grant
Przeczytałam pierwszy tom i bardzo mi się podobały przygody zdanych na siebie dzieciaków. Może to ze względu na to, że kiedyś czasem się zastanawiałam, co by było, gdyby wszyscy dorośli nagle zniknęli. Przykład takiego "co by było, gdyby" mamy właśnie w tej serii. Po mocnym wstępie jaki zaserwował nam autor w pierwszej części jestem bardzo ciekawa, co takiego wydarzy się dalej. Wnioskując po tym, że tych części jest jeszcze kilka, domyślam się, że dorośli raczej nieprędko się pojawią. Brak dorosłych = Brak kontroli, a to oznacza kłopoty.

W najbliższym czasie zobaczymy co z tego wyjdzie... ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz